تبلیغات
Ž - بررسی كاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند



Admin Logo
themebox Logo
تاریخ:یکشنبه 10 اردیبهشت 1396-05:42 ب.ظ

بررسی كاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند

پایان نامه کارشناسی ارشد    با فرمت     Doc         صفحات      212 مقدمهامروزه، شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای سازمان‌ها از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است و مشتری به عنوان عامل كلیدی و محوری در سازمان‌ها تلقی شده و جهت‌گیری كلیه اهداف، استراتژی‌ها و منابع سازمانی حول محور جذب و نگهداری مشتریان سودآور می‌باشد. لذا موضوع حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای شركت‌هایی كه دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند به عنوان یك چالش استراتژیك مطرح بوده و هزینه‌های بسیاری را نیز برای درك و شناخت مفهوم و دستیابی به راهكارهای كاربردی برای تقویت آن صرف می‌نمایند، چرا كه با شدت گرفتن رقابت و نزدیك شدن سطح كیفی و كمی محصولات و خدمات كه در حوزه انتخابی مشتریان قرار دارد، ارائه محصولات یا خدماتی كه بتواند مورد توجه مشتریان قرار گرفته و آنها را مشتری دائمی سازمان نماید، امری حیاتی و ضروری تلقی می‌گردد. در این فصل، كلیات تحقیق كه در این فصل كلیات تحقیق شامل، بیان …

نوشته بررسی كاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند اولین بار در فایل اول پدیدار شد.


لینک منبع و پست :بررسی كاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
http://fileavval.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%d9%8a-%d9%83%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d9%8a-%d9%85%d8%af%d9%84-fro-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b9%d9%8a%d9%8a%d9%86-%d8%b3%d8%b7%d8%ad-%d9%88%d9%81%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%8a/


داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر